Η Business Concept A.E., εταιρεία
Συμβούλων Επιχειρήσεων με επιτυχημένη πορεία άνω των 20 ετών, στηρίζει έμπρακτα
την επιχειρηματική ανάπτυξη Ελληνικών και Πολυεθνικών επιχειρήσεων, μέσω της
αξιοποίησης αναγνωρισμένων χρηματοδοτικών εργαλείων, όπως ο Αναπτυξιακός Νόμος,
αλλά και σύγχρονων, όπως το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, ενώ
ενσωματώνει τις αρχές του ESG τόσο στη λειτουργία όσο και στη φιλοσοφία της.
Στο
πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξής μας, αναζητούμε Στέλεχος Γραμματειακής / Διοικητικής Υποστήριξης, στα γραφεία μας στη στη Νέα Φιλαδέλφεια, για εργασία πλήρους απασχόλησης.
Αρμοδιότητες:
- Υποστήριξη της
γραμματείας στην καθημερινή λειτουργία της εταιρείας
- Διαχείριση
τηλεφωνικού κέντρου & αλληλογραφίας
- Συντονισμός και
προγραμματισμός συναντήσεων
- Παρακολούθηση
και Εξόφληση Οφειλών
- Διαχείριση
εσωτερικών διαδικασιών & ροών εργασίας (π.χ. επικαιροποίηση αρχείων,
καταγραφή διαδικασιών, αρχειοθέτηση εγγράφων)
- Υποστήριξη σε
θέματα Ανθρώπινου Δυναμικού (π.χ. οργάνωση αρχείων προσωπικού,
παρακολούθηση αδειών/απουσιών, βοήθεια σε διαδικασίες πρόσληψης)
- Παρακολούθηση
αποθεμάτων & προμηθειών γραφείου (παραγγελίες, διαχείριση προμηθευτών)