Η Adecco HR, η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, αναζητά για λογαριασμό πελάτη της, έναν από τους κορυφαίους ελληνικούς επιχειρηματικούς ομίλους, με πολυδιάστατη δραστηριότητα σε κατασκευές, ενέργεια, παραχωρήσεις, διαχείριση αποβλήτων, real estate και βιομηχανία υλικών, ένα (1) άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:
Βοηθός Λογιστή – Διαχειριστής Εργοταξίου (Ηράκλειο Κρήτης)
Περιγραφή Θέσης – Αρμοδιότητες:
- Συλλογή και ταξινόμηση συμφωνητικών υπεργολάβων και τιμολογίων προμηθευτών
- Έλεγχος παραστατικών βάσει συμβάσεων και παραγγελιών
- Σύνταξη συγκεντρωτικών καταστάσεων παραστατικών
- Συγκέντρωση και έλεγχος δικαιολογητικών πρόσληψης προσωπικού
- Καταγραφή παρουσιών και ενημέρωση κεντρικού HR
- Διαχείριση δηλώσεων απασχόλησης μέσω ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ
- Παρακολούθηση αποθεμάτων (γραφική ύλη κ.ά.) και παραγγελίες
- Έλεγχος και παρακολούθηση νομιμότητας εγγράφων στόλου και εξοπλισμού
- Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων, μηνυμάτων και αλληλογραφίας
- Σύνταξη αναφορών, σημειωμάτων και επιστολών
- Επικοινωνία με άλλα τμήματα της εταιρείας και εξωτερικούς φορείς
- Καταχώριση παραστατικών στο SAP σε συνεργασία με το Κεντρικό Λογιστήριο