Περιγραφή Θέσης
Ως Front Desk Coordinator, θα είσαι το πρόσωπο πρώτης επαφής
για την εταιρεία και ταυτόχρονα ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα σε πελάτες, τμήματα
και καθημερινές λειτουργίες. Ο ρόλος απαιτεί οργανωτικές ικανότητες, άνεση στην
επικοινωνία και ταχύτητα στην εξυπηρέτηση.
Αρμοδιότητες:
- Υποδοχή
των επισκεπτών στο showroom
- Τηλεφωνικό
κέντρο – διαχείριση και διαμοιρασμός κλήσεων στα κατάλληλα τμήματα
- Τηλεφωνική
και ηλεκτρονική παραγγελιοληψία πελατών
- Διαχείριση
παραγγελιών από το εταιρικό e-shop και το Skroutz Marketplace
- Τιμολόγηση
παραγγελιών και παρακολούθηση αποστολών
- Διαχείριση
αιτημάτων πελατών μέσω social media και email
- Παρακολούθηση
και απάντηση σε Google reviews / έλεγχος ικανοποίησης πελατών