Ποιοι είμαστε
Πάνω από 6.700 άνθρωποι, 5 logistics centers και περισσότερα από 230 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Και παρόλ’ αυτά, η αγαπημένη μας λέξη είναι το «μαζί». Μαζί πετυχαίνουμε τους στόχους μας. Μαζί μας εξελίσσεσαι. Μαθαίνουμε ασταμάτητα, ξεπερνάμε τον εαυτό μας, χτίζουμε το μέλλον μας. Γινόμαστε όλα όσα είμαστε, χάρη σε σένα!
Θέλεις να γίνεις μέλος της ομάδας; Ψάχνουμε Brand Identity & Design Consultant στα κεντρικά μας γραφεία στη Σίνδο.
Η θέση
Η εικόνα του brand μας είναι θέμα ταυτότητας και αυτό το ξέρεις καλά! Γι’ αυτό φροντίζεις να «μιλάμε» όλοι την ίδια γλώσσα. Σχεδιάζεις, συντονίζεις και υλοποιείς ό,τι χρειάζεται για να διατηρείται η Lidl εικόνα σταθερή και σύγχρονη ταυτόχρονα. Είσαι ο άνθρωπος πίσω από την ενιαία εμπειρία Lidl – σε κάθε σημείο επαφής.
Μια μέρα στη δουλειά
Εδώ ξεπερνάμε τον εαυτό μας κάθε μέρα. Και αυτό ξεκινάει από τα πιο μικρά και καθημερινά μας καθήκοντα. Φαντάσου μια μέρα σου στη δουλειά:
- Φροντίζεις η στρατηγική του τμήματος Identity & Design να είναι πάντα στο σωστό δρόμο: προσαρμοσμένη στην ελληνική και κυπριακή αγορά, τις ανάγκες των πελατών μας, τον ανταγωνισμό και τους στόχους του brand.
- Διαχειρίζεσαι το Brand Lidl (Employer Brand, Corporate Brand και Consumer Brand) και τα Private Label Brands (non-food, food, near-food)
- Έχεις τον γενικό έλεγχο της εικόνας μας: είτε πρόκειται για την εικόνα μας ως εργοδότη, είτε ως εταιρία, είτε ως καταναλωτικό brand. Και δεν το κάνεις μόνος/η σου!
- Συνεργάζεσαι με Marketing, HR, Πωλήσεις, Corporate Affairs και άλλες ομάδες για να τις καθοδηγήσεις και να τις εμπνεύσεις.
- Εξασφαλίζεις ότι το brand και τα private label brands μας έχουν σταθερή ταυτότητα όχι μόνο στα λόγια, αλλά και στην εικόνα τους, και διασφαλίζεις την εφαρμογή του Corporate Identity & Design παντού: από τα εσωτερικά έγγραφα μέχρι τις διαφημίσεις και τα υλικά μέσα στα καταστήματά μας. Αν κάτι χρειάζεται τεχνική υλοποίηση, είσαι εκεί για να το συντονίσεις.
- Χτίζεις και εφαρμόζεις τη στρατηγική brand σε βάθος χρόνου και ταυτόχρονα φροντίζεις να την καταλαβαίνουν και να την «ζουν» όλοι οι stakeholder εντός και εκτός εταιρίας. Διοργανώνεις ενημερώσεις, workshops και φέρνεις το Brand Awareness σε άλλο επίπεδο.