Αναζητούμε μια δυναμική και οργανωτική προσωπικότητα για τη θέση της γραμματέως – προσωπικής βοηθού, η οποία θα αναλάβει την καθημερινή διαχείριση και υποστήριξη των επιχειρηματικών μας δραστηριοτήτων. Η υποψήφια/ος θα συνεργάζεται άμεσα με τον ιδιοκτήτη και θα λειτουργεί ως δεξί του χέρι, με απόλυτη εμπιστευτικότητα και επαγγελματισμό.
Οι επιχειρήσεις μας περιλαμβάνουν:
- 4 καταστήματα εστίασης (εστιατόρια, bar/cocktail bar)
- 1 κατασκευαστική εταιρεία
Κύριες Αρμοδιότητες:
- Διαχείριση ημερολογίου και ραντεβού
- Συντονισμός και επικοινωνία με προμηθευτές, συνεργάτες και προσωπικό
- Παρακολούθηση και οργάνωση εγγράφων και αρχείων
- Υποστήριξη σε θέματα λογιστικής/οικονομικής παρακολούθησης (σε συνεργασία με λογιστή)
- Συμμετοχή στον γενικό συντονισμό των καταστημάτων και των έργων της κατασκευαστικής εταιρείας
- Επικοινωνία και εξυπηρέτηση σε επαγγελματικό επίπεδο