Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
06/08/2025

Διαχείριση Παραγγελιών – Fulfillment Administrator

Logistics - Αποθήκη - Μεταφορές

Πόλη ΠΕΡΙΟΧΗ MEDITERRANEAN COSMOS | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΕΠΑΣ-ΕΠΑΛ, ΙΕΚ, ΤΕΙ

Περιγραφή

To IP Store είναι ένα νέο e-shop που εξειδικεύεται στη διάθεση προϊόντων πληροφορικής, τηλεπικοινωνιών και ηλεκτρολογικού υλικού σε επιχειρήσεις.


Ο/Η Υπάλληλος Διαχείρισης Παραγγελιών θα είναι υπεύθυνος/η για τη διαχείριση παραλαβών και αποστολών, συμβάλλοντας στην έγκαιρη και σωστή παράδοση προϊόντων στους πελάτες του IP Store. Ο ρόλος περιλαμβάνει τη συλλογή προϊόντων, συσκευασία, τιμολόγηση, επικοινωνία με συνεργαζόμενες μεταφορικές εταιρείες, καθώς και την υποστήριξη της ομάδας e‑commerce με καταχωρίσεις προϊόντων.


Κύριες Αρμοδιότητες


  • Παραλαβή παραγγελιών από προμηθευτές και έλεγχος παραστατικών.
  • Συγκέντρωση υλικού από προμηθευτές και αποθήκες της εταιρίας για κάθε παραγγελία.
  • Συσκευασία, τιμολόγηση και αποστολή παραγγελιών προς τους πελάτες.
  • Επικοινωνία με πελάτες και εταιρίες courier για επιβεβαίωση παραδόσεων.
  • Διαχείριση και οργάνωση αποθήκης.
  • Καταχώριση νέων προϊόντων και ενημέρωση στοιχείων στο e‑shop.

Απαραίτητα Προσόντα

  • Προϋπηρεσία 1-3 έτη σε αποθήκη, logistics ή e‑commerce.
  • Καλή γνώση ελληνικής και αγγλικής γλώσσας.
  • Δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου.
  • Χρήση υπολογιστή και MS Office (Excel, Word, Outlook).
  • Γνώσεις τιμολόγησης και βασικής χρήσης ERP (SoftOne, Entersoft κτλ).

Παροχές

  • Ανταγωνιστικές αποδοχές αναλόγως προσόντων και εμπειρίας.

  • Πρόγραμμα ιδιωτικής ασφάλισης.

  • Σταθερή θέση σε αναπτυσσόμενη εταιρία e‑commerce.

  • Συνεχής εκπαίδευση σε θέματα e‑commerce και logistics.

  • Δυνατότητα εξέλιξης σε ρόλο διαχείρισης αποθήκης & logistics.

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.