Τεχνικός Πεδίου Αθήνα
O/Η κάτοχος της θέσης θα εργάζεται στην 360 Connect, θυγατρική εταιρεία της Vodafone Ελλάδας.
Κύριος στόχος του ρόλου είναι η επίλυση τεχνικών ζητημάτων στο χώρο του πελάτη, με στόχο την άμεση αποκατάσταση της υπηρεσίας και την παροχή ποιοτικής υποστήριξης, εξασφαλίζοντας θετική εμπειρία εξυπηρέτησης.
Οι βασικές ευθύνες και αποφάσεις περιλαμβάνουν:
- Αναγνώριση και αναφορά τεχνικών ζητημάτων που σχετίζονται με βλάβες
- Επίλυση τεχνικών ζητημάτων και αιτημάτων πελατών με ταχύτητα και επαγγελματισμό
- Συνεργασία με Μηχανικούς, Υπεύθυνους/ες Ομάδας και άλλα Τμήματα για την πρόληψη κινδύνων και τη βελτίωση της λειτουργικής απόδοσης
- Προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών της Vodafone, με στόχο την ενίσχυση της συνολικής εμπειρίας του πελάτη