Η ICAP Contact Center, για
λογαριασμό μιας ταχέως αναπτυσσόμενης τεχνολογικής εταιρείας στον χώρο της
εφοδιαστικής αλυσίδας, αναζητά Υπάλληλο Εξυπηρέτησης Πελατών – Αποθήκης για
τη στελέχωση του κόμβου της στην Αθήνα. Πρόκειται για μια μοναδική
ευκαιρία να συμβάλεις ενεργά στον επαναπροσδιορισμό του τρόπου με τον οποίο
παραδίδονται και παραλαμβάνονται δέματα σε όλη την Ελλάδα.
Κύριες Αρμοδιότητες:
- Παροχή πρώτης γραμμής εξυπηρέτησης σε
πελάτες σχετικά με καθυστερημένα ή χαμένα δέματα, παράπονα και ερωτήματα
για την πορεία των αποστολών.
- Διαχείριση εισερχόμενων επικοινωνιών
(τηλεφωνικά, μέσω email
και δια ζώσης) με ευγένεια και αποτελεσματικότητα.
- Συνεργασία με εσωτερικά τμήματα
(αποθήκη, διανομή) για τη διερεύνηση και επίλυση προβλημάτων.
- Ακριβής καταγραφή των επικοινωνιών με
πελάτες και των λύσεων που δόθηκαν στα εσωτερικά πληροφοριακά συστήματα.
- Κλιμάκωση σύνθετων ή άλυτων υποθέσεων
στα αρμόδια τμήματα.
- Παρακολούθηση υποθέσεων έως την
τελική επίλυση και επιβεβαίωση ικανοποίησης πελατών.
- Καταγραφή τυχόν αποκλίσεων ή
ανωμαλιών στον χειρισμό δεμάτων.
- Υποστήριξη γενικών διαδικασιών
αποθήκης και απογραφής, όταν χρειάζεται.
- Διατήρηση ενός καθαρού και αποδοτικού
εργασιακού περιβάλλοντος.