Η Agrohellas A.E., ταχέως αναπτυσσόμενη εμπορική
και παραγωγική εταιρεία που δραστηριοποιείται στο χώρο των αγροτικών προϊόντων,
πρώτων υλών και προσθετικών ζωοτροφών, αναζητά για το υποκατάστημά της στη
Βιομηχανική Περιοχή Θεσσαλονίκης:
Payroll Officer
Στις αρμοδιότητες περιλαμβάνονται:
- Διαχείριση μηνιαίας μισθοδοσίας σε συνεργασία με τον εξωτερικό συνεργάτη
- Διαχείριση του συστήματος ωρομέτρησης
- Τήρηση και ενημέρωση των στοιχείων των εργαζομένων χρησιμοποιώντας τα εργαλεία HRMS
- Διαχείριση Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ
- Διασφάλιση της συμμόρφωσης με την Εργατική Νομοθεσία
- Συνεργασία με τον Ιατρό Εργασίας και τον Τεχνικό Ασφαλείας
- Διαχείριση ερωτημάτων και εξυπηρέτηση των καθημερινών αναγκών των εργαζομένων
- Συμμετοχή σε έργα που αφορούν τη βελτίωση των συστημάτων, πολιτικών και διαδικασιών μισθοδοσίας
- Εκπόνηση αναφορών προς τη Διοίκηση.