Είστε έτοιμοι να ενταχθείτε σε μια ομάδα που πρωτοστατεί στην αγορά της ενέργειας;
Η Optimal HR για λογαριασμό μεγάλης εταιρείας που παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες ενέργειας, αναζητεί εκπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών.
Πρόκειται για θέση πλήρους/μερικής απασχόλησης από Δευτέρα έως Παρασκευή, on - site.
Αρμοδιότητες:
- Επικοινωνία με πελάτες της εταιρείας μέσω εισερχόμενων κλήσεων και παροχή εξειδικευμένων λύσεων
- Ανανεώσεις συμβολαίων
- Ενεργοποίηση υπηρεσιών
Απαραίτητα προσόντα:
- Πολύ καλή γνώση Η/Υ (MS Office, Internet browsers)
- Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας (προφορικά και γραπτά)
- Εξαιρετικές επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες
- Ενεργός ακροατής
Επιθυμητά προσόντα:
- Προηγούμενη εμπειρία σε τηλεφωνικό κέντρο θα εκτιμηθεί θετικά
- Γνώση συστημάτων CRM
Παροχές:
- Σταθερός μηνιαίος μισθός
- Σύστημα επιβράβευσης μέσω επίτευξης στόχων
- Φιλικό και ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον
Σχετικά με την Optimal
Από το 2005, η Optimal προσφέρει απαράμιλλες,
εξατομικευμένες υπηρεσίες ανθρώπινου δυναμικού σε μεγάλους οργανισμούς. Είμαστε
περήφανοι για την παροχή μιας πλατφόρμας επιχειρηματικής υποστήριξης 360° προς
τους πελάτες μας μέσω 6 τμημάτων:
- Talent
Acquisition
- HR
Strategy & Talent Development
- Learning
& Development
- Workforce
Management
- Recruiting
- Outplacement