Η Optimal για λογαριασμό
εταιρείας- πελάτη της, ηγέτιδας εταιρείας στο χώρο της ενέργειας, αναζητά Υπάλληλο Γραμματειακής Υποστήριξης & Receptionist.
Αρμοδιότητες Reception:
- Διαχείριση
εισερχόμενων τηλεφωνικών κλήσεων, παροχή πληροφοριών αυτοπροσώπως και μέσω
τηλεφώνου/ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
- Καλωσόρισμα
επισκεπτών μόλις φτάσουν στο γραφείο, κατευθύνοντας τους στο κατάλληλο
άτομο και γραφείο.
- Παραλαβή,
ταξινόμηση και διανομή της καθημερινής αλληλογραφίας / παραδόσεων
- Ενημέρωση
ημερολογίων και προγραμματισμός συνεδριάσεων, προετοιμασία αιθουσών
συνεδριάσεων και εκπαίδευσης
- Παροχή
άριστης εξυπηρέτησης πελατών
- Παραγγελία
προμηθειών του μπροστινού γραφείου, απογραφή των αποθεμάτων και τήρηση
ενημερωμένων αρχείων για τα έξοδα και τις δαπάνες του γραφείου
- Οργάνωση
ταξιδιών για το προσωπικό.
- Εκτέλεση
άλλων γραφειακών καθηκόντων υποδοχής, όπως αρχειοθέτηση, φωτοτυπίες,
μεταγραφή και φαξ.
Αρμοδιότητες Γραμματείας:
- Παροχή
διοικητικής υποστήριξης και βοήθειας υψηλού επιπέδου στα στελέχη ή/και σε
άλλο εντεταλμένο ηγετικό προσωπικό
- Εκτέλεση
γραφειοκρατικών και διοικητικών καθηκόντων, συμπεριλαμβανομένων της
σύνταξης επιστολών, υπομνημάτων ή άλλων εγγράφων, της τήρησης της
ημερήσιας διάταξης των στελεχών, της βοήθειας στον προγραμματισμό των
ραντεβού τους, της υποδοχής και της διαλογής των τηλεφωνικών κλήσεων και
της ανακατεύθυνσης τους, όταν χρειάζεται.
- Οργάνωση
ταξιδιών και διαμονής για τα στελέχη.
- Παραλαβή
εισερχόμενων επικοινωνιών ή υπομνημάτων εκ μέρους στελεχών, εξέταση του
περιεχομένου, προσδιορισμός της σημασίας και σύνοψη ή/και κατάλληλη
διανομή του περιεχομένου.
- Εκτέλεση
πρόσθετων καθηκόντων όπως του ανατίθενται από τα στελέχη.
Σχετικά με την Optimal
Από το 2005, η Optimal προσφέρει απαράμιλλες,
εξατομικευμένες υπηρεσίες ανθρώπινου δυναμικού σε μεγάλους οργανισμούς. Είμαστε
περήφανοι για την παροχή μιας πλατφόρμας επιχειρηματικής υποστήριξης 360° προς
τους πελάτες μας μέσω 6 τμημάτων:
- Talent
Acquisition
- HR
Strategy & Talent Development
- Learning
& Development
- Workforce
Management
- Recruiting
- Outplacement
Κύριες Προϋποθέσεις:
- 2+ έτη συναφούς εμπειρίας ή παρόμοιο διοικητικό ρόλο
- Πτυχίο Bachelor στη Διοίκηση Επιχειρήσεων ή σε συναφή τομέα
- Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας
- Γνώση του Microsoft Office Suite
- Επαγγελματική στάση και εμφάνιση
- Εμπειρία με εξοπλισμό γραφείου (συσκευές τηλεπικοινωνιών και εκτυπωτές).
- Άριστη γραπτή και προφορική επικοινωνία
- Άριστες οργανωτικές ικανότητες
- Ικανότητες πολλαπλών καθηκόντων και διαχείρισης του χρόνου, με ικανότητα ιεράρχησης των καθηκόντων
- Ικανότητα να εργάζεται υπό πίεση και να τηρεί τις προθεσμίες
Παροχές:
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Σταθερό ωράριο
- Ευχάριστο και δημιουργικό εργασιακό περιβάλλον