Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
11/07/2025

Υπεύθυνος Εμπειρίας Πελάτη (Διαχείριση και Ανανέωση Υφιστάμενου Πελατολογίου)

Τηλεφωνικές Υπηρεσίες

Πόλη ΚΑΛΛΙΘΕΑ ΑΤΤΙΚΗΣ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΙΕΚ, ΤΕΙ, ΑΕΙ

Περιγραφή

Η Contact Center, μέλος του Ομίλου ICAP Outsourcing Solutions, με ηγετική θέση στον τομέα της Εξυπηρέτησης Πελατών, αναζητά υποψηφίους για τη θέση του "Συμβούλου Ανανέωσης & Διακράτησης Υφισταμένου Πελατολογίου μέσω κλήσεων για πάροχο τηλεπικοινωνιών.

Αρμοδιότητες:

  • Επικοινωνία με υφιστάμενους πελάτες με στόχο την ανανέωση και διατήρηση της σχέσης συνεργασίας
  • Κατανόηση των αναγκών των πελατών και πρόταση της βέλτιστης λύσης
  • Διαχείριση εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων με επαγγελματισμό και ευγένεια
  • Συμμετοχή σε διαδικασίες διατήρησης και πιστότητας πελατών

Απαραίτητα Προσόντα

  • Απόφοιτος Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ή Ανώτερης/Ανώτατης (ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ)
  • Άνεση στην τηλεφωνική επικοινωνία και πελατοκεντρική προσέγγιση
  • Πολύ καλή γνώση Η/Υ
  • Επιθυμητή εμπειρία σε αντίστοιχο ρόλο
  • Συνέπεια, επαγγελματισμός και ομαδικό πνεύμα

Παροχές

  • Σταθερές μηνιαίες αποδοχές άνω του βασικού, για 8ωρο 1.100€ μεικτά και για 6ωρο 825€ μεικτά
  • Σταθερή απασχόληση με σύμβαση αορίστου χρόνου (6ωρο ή 8ωρο)
  • Αμειβόμενη εκπαίδευση με καθοδήγηση από έμπειρους επαγγελματίες
  • Bonus απόδοσης 
  • Ευέλικτο ωράριο σε βάρδιες Δευτέρα–Παρασκευή (09:00–21:00)
  • Δυνατότητες εξέλιξης σε ένα οργανωμένο και πολυεθνικό περιβάλλον
  • Εξαιρετικό εργασιακό κλίμα & υποστήριξη από την ομάδα
  • Εύκολη πρόσβαση με ΜΜΜ (στάση μετρό Ταύρος ή Πετράλωνα)

Αν θες η επόμενη επαγγελματική σου εμπειρία να σε εξελίξει, στείλε μας το βιογραφικό σου

Θα επικοινωνήσουμε τηλεφωνικά για να προγραμματίσουμε συνάντηση.

 Για οποιαδήποτε διευκρίνιση, είμαστε στη διάθεσή σου — όλες οι αιτήσεις εξετάζονται με εμπιστευτικότητα και σεβασμό.

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.