Η Optimal, εκ μέρους της 360 Connect, θυγατρικής εταιρείας της Vodafone, αναζητά Field Service Support Engineer (Tεχνικό Πεδίου).
Ως Field Service Support Engineer, σκοπός είναι η αποτελεσματική και αποδοτική επίλυση τεχνικών προβλημάτων στον χώρο του πελάτη, παρέχοντας καθοδήγηση και υποστήριξη, με στόχο την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών.
Κύριες αρμοδιότητες:
- Εντοπισμός, επίλυση τεχνικών ζητημάτων που σχετίζονται με βλάβες ή παρεμβάσεις στο δίκτυο.
- Συνεργασία με την ομάδα υποστήριξης για την επίλυση τεχνικών προβλημάτων και αναγνώριση κινδύνων και ευκαιριών, με στόχο τη βελτίωση της λειτουργικής αποδοτικότητας.
- Επίλυση αιτημάτων ή ερωτημάτων πελατών με ταχύτητα και επαγγελματισμό.
- Προώθηση προϊόντων, με σκοπό την παροχή βελτιωμένων υπηρεσιών.
Απαραίτητα προσόντα:
- Απόφοιτος ΤΕΙ/ΙΕΚ/ΕΠΑΛ στον τομέα Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικών, Δικτύων, Αυτοματισμών ή συναφούς αντικειμένου
- Εμπειρία σε ανάλογη θέση (προϋπηρεσία σε πάροχο τηλεπικοινωνιών θα εκτιμηθεί)
- Καλή γνώση τηλεπικοινωνιακών δικτύων και εξοπλισμού (modem/router, καλωδιώσεις κ.ά.)
- Δίπλωμα οδήγησης (κατηγορίας Β)
- Επαγγελματισμός, ομαδικό πνεύμα και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων
- Βασική γνώση αγγλικών και χειρισμού υπολογιστή
- Πολύ καλή γνώση τεχνολογιών xDSL (POTS/VoIP) και FTTH.
Παροχές:
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Bonus απόδοσης
- Συνεχής εκπαίδευση και ανάπτυξη δεξιοτήτων
- Εταιρικό όχημα για τις ανάγκες της εργασίας
- Δυνατότητες εξέλιξης σε ένα δυναμικό και τεχνολογικά προηγμένο περιβάλλον
Σχετικά με την Optimal:
Από το 2005, η Optimal προσφέρει απαράμιλλες, εξατομικευμένες υπηρεσίες ανθρώπινου δυναμικού σε μεγάλους οργανισμούς. Είμαστε περήφανοι για την παροχή μιας πλατφόρμας επιχειρηματικής υποστήριξης 360° προς τους πελάτες μας μέσω 6 τμημάτων:
- Talent Acquisition
- HR Strategy & Talent Development
- Learning & Development
- Workforce Management
- Recruiting
- Outplacement