Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
21/07/2025

Υπάλληλος Εξυπηρέτησης Πελατών & Υποστήριξης Back Office

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ΣΙΝΔΟΣ | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΤΕΙ, ΑΕΙ

Περιγραφή

Έχεις εμπειρία στην εξυπηρέτηση πελατών;

Συνδυάζεις επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες με την επιθυμία να εξελιχθείς σε μια δυναμική εταιρεία που εξειδικεύεται σε λύσεις HVAC;

Αν η απάντησή σου είναι ναι, τότε περιμένουμε το βιογραφικό σου για τη θέση Υπαλλήλου Εξυπηρέτησης Πελατών & Υποστήριξης Back Office.

Οι κύριες αρμοδιότητες είναι:

  • Διαχείριση και παρακολούθηση παραγγελιών πελατών, με διασφάλιση της συμμόρφωσης με τις εμπορικές πολιτικές και την τιμολογιακή πολιτική της εταιρείας
  • Παροχή άμεσης και επαγγελματικής υποστήριξης σε πελάτες μέσω τηλεφώνου και email
  • Συνεργασία με τα τμήματα Πωλήσεων, Logistics, Παραγωγής και Τεχνικής Υποστήριξης για την ομαλή ροή εργασιών
  • Υποστήριξη στη σύνταξη και παρακολούθηση εμπορικών προσφορών και τιμολογήσεων
  • Διαχείριση εγγράφων που σχετίζονται με αποστολές, τιμολόγηση και επιστροφές σύμφωνα με τις διαδικασίες της εταιρείας
  • Παροχή γενικής διοικητικής και γραμματειακής υποστήριξης, με διατήρηση ακριβών αρχείων και βάσεων δεδομένων
  • Υποστήριξη στον προγραμματισμό και το συντονισμό ομάδων τεχνικής υποστήριξης και εξωτερικών συνεργείων

Απαραίτητα Προσόντα

Ο ιδανικός υποψήφιος για την θέση του Υπαλλήλου Εξυπηρέτησης Πελατών & Υποστήριξης Back Office χρειάζεται να έχει:

  • Πτυχίο Α.Ε.Ι ή Τ.Ε.Ι. (ιδανικά κατεύθυνσης Οικονομικών, Διοίκησης Επιχειρήσεων κτλ.)
  • Τουλάχιστον 2 χρόνια εμπειρίας σε αντίστοιχη θέση εξυπηρέτησης πελατών ή διοικητικής υποστήριξης
  • Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
  • Άριστη χρήση εργαλείων Microsoft Office (Excel, Word, Outlook)
  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες, ευγένεια και πελατοκεντρική προσέγγιση
  • Ικανότητα εργασίας σε ομαδικό περιβάλλον
  • Οργανωτικότητα, ευελιξία και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων
  • Προσοχή στη λεπτομέρεια και δυνατότητα διαχείρισης πολλαπλών εργασιών εντός προθεσμιών

Παροχές

Η εταιρία προσφέρει για τη θέση του Υπαλλήλου Εξυπηρέτησης Πελατών & Υποστήριξης Back Office:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Δυναμικό εργασιακό περιβάλλον με έμφαση στις αξίες της εταιρείας

Αν ενδιαφέρεσαι για τη θέση του Υπαλλήλου Εξυπηρέτησης Πελατών & Υποστήριξης Back Office μπορείς να κάνεις την αίτησή σου τώρα!

Για πληροφορίες μπορείς να επικοινωνήσεις καθημερινά 09:00-16:00 στο +30 6946333279 και να ζητήσεις την Βασιλική Χατζηθεοχάρη.

Παρακαλούμε λάβετε υπόψη ότι για λόγους διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης, θα αξιολογήσουμε μόνο τις αιτήσεις που υποβάλλονται μέσω του site μας. Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους/τις υποψηφίους/ες που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Πατήστε "Αποστολή Βιογραφικού" και θα μεταφερθείτε στη Σελίδα της εταιρείας.