Ο/Η Branch Coordinator είναι το πρώτο σημείο επαφής για την εταιρεία μας. Τα βασικά καθήκοντα ενός/μίας Branch Coordinator περιλαμβάνουν την υποστήριξη του πελατολογίου του Κέντρου Ακοής, διασφαλίζοντας την πληρότητα του προγράμματος των Ειδικών με ποιοτικά ραντεβού. Υπεύθυνος/η για την δημιουργία επικοινωνιακών σχέσεων με την τοπική αγορά, την διατήρηση της σωστής εικόνας του Κέντρου Ακοής, καθώς και για τη συνεχή βελτίωση των σχέσεων της εταιρίας με υπάρχοντες ή δυνητικούς πελάτες.
Κύριες Αρμοδιότητες:
- Υποδέχεστε τους πελάτες και τους επισκέπτες με μια θετική, ευχάριστη και ευγενική προσέγγιση
- Κατευθύνετε σωστά τους επισκέπτες ανάλογα με το ραντεβού τους και τις ανάγκες τους
- Συμβάλλετε σε μια ποικιλία διοικητικών εργασιών, συμπεριλαμβανομένης της αποστολής email, λήψης σημειώσεων, αλλά και διαχείρισης του ημερήσιου προγράμματος του Κέντρου Ακοής
- Προγραμματισμός Ραντεβού
- Παρακολούθηση της τυπικής ολοκλήρωσης των διαδικασιών και των ενδοεταρικών πρωτοκόλλων με στόχο της εύρυθμη και ποιοτική ολοκλήρωση τους - ενημέρωση της διοίκησης μέσω της τήρησης των Reports / Αρχείων
- Tηλέφωνικη επικοινωνία με επαγγελματικό τρόπο, και δρομολόγηση κλήσεων, όπως είναι απαραίτητο
- Ανάπτυξη της ευαισθητοποίησής της τοπική κοινωνίας σχετικά με τις δυσκολίες Ακοής και τους τρόπους επίλυσης τους, μέσω συστάσεων πελάτων
- Βασική τεχνική υποστήριξη των πελατών, όταν αυτό κρίνεται εφικτό και απαραίτητο