Η MOSAIK είναι νέα αλυσίδα με lifestyle
shops, έτοιμη να συναρπάσει. Με εικόνες και παραστάσεις από όλο τον κόσμο, η
MOSAIK έρχεται να προσφέρει στην ελληνική αγορά μια νέα εμπειρία, σύντομα σε
όλα τα μήκη και πλάτη της Ελληνικής επικράτειας. Οι αξίες της εταιρείας μας
είναι βαθιά ριζωμένες σε όλους τους συντελεστές της και είναι βασική
προδιαγραφή για την δημιουργία ενός όμορφου περιβάλλοντος τόσο για τους πελάτες
της, όσο και για όλους τους συνεργάτες της. Κύριο μέλημα μας είναι η προσφορά
όμορφων, μοντέρνων και καινοτόμων εμπορικών ειδών πάσης φύσεως στην ελληνική
αγορά, ώστε να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες και να εξυπηρετήσουμε το vibe όλων
των πελατών ανεξαρτήτως ηλικίας και οικονομικής κατάστασης.
Όπως λέει και το όνομα μας, είμαστε ένα πολύχρωμο μωσαϊκό
ιδεών, προϊόντων, απόψεων και ο σκοπός μας είναι να δώσουμε χρώμα στην ζωή
όλων.
Πιστεύεις ότι ταιριάζεις στην ομάδα μας και ότι μπορείς να εμπλουτίσεις ένα από τα καταστήματα μας με τις ικανότητες σου; Αν ναι, διάβασε παρακάτω:
Η θέση εργασίας περιλαμβάνει την παραλαβή και διαχείριση πληρωμών από πελάτες. Περιλαμβάνει την χρήση ηλεκτρονικών συσκευών όπως Η/Υ, scanner, POS, ταμειακή μηχανή, κλπ.
Επιπρόσθετα, ο/η συνεργάτης/ιδα, καλείται σε καθημερινή βάση να διασφαλίζει την εύρυθμη λειτουργία του καταστήματος (merchandising/restocking ραφιών/σημείων πώλησης).
Καθημερινές Εργασίες:
- Εξυπηρέτηση πελατών όσον αφορά το check out και πληρωμή του καλαθιού τους
- Επίλυση προβλημάτων πελατών και παροχή πληροφοριών
- Γέμισμα ραφιών με εμπόρευμα και διαβεβαίωση ότι τα καρτελάκια με τις σωστές τιμές αναγράφονται στην σωστή θέση κάτω από το σωστό είδος. Στο ενδεχόμενο εντοπισμού λάθους, ο ταμίας προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες
- Έκδοση αναφοράς ταμείου (ανά βάρδια) προκειμένου να ενημερώνει την διεύθυνση όσον αφορά τις εισροές και εκροές του καταστήματος
- Cross selling & up selling επιπλέον προϊόντων και υπηρεσιών στους πελάτες που εξυπηρετούνται
- Διαχείριση και λήψη πληρωμών από πελάτες μέσω μετρητών, πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας
- Διαχείριση επιστροφών και ανταλλαγών από πελάτες
- Διατήρηση καθαρού και καλαίσθητου χώρου στον γενικό χώρο των ταμείων. Μέρος της ευθύνης είναι το σκούπισμα, σφουγγάρισμα και άδειασμα κάδων του χώρου
- Έκδοση απαραίτητων παραστατικών (αποδείξεις, τιμολόγια, Δ.Α. κλπ.)
- Υποδοχή πελατών κατά την άφιξη τους στο κατάστημα
- Εφαρμογή της τιμολογιακής πολιτικής της εταιρείας, μέσω της χρήσης ERP, scanner και ταμειακής μηχανής