Αναζητούμε άτομα με ενδιαφέρον για την εξυπηρέτηση πελατών, που επιθυμούν να ενταχθούν σε ένα δυναμικό περιβάλλον στον τραπεζικό τομέα.
Ως Call Center/Customer Support, θα είσαι το πρώτο σημείο επαφής για τους πελάτες της τράπεζας, παρέχοντας τηλεφωνική εξυπηρέτηση, πληροφορίες και λύσεις σε τραπεζικά θέματα. Θα καταγράφεις δεδομένα στα συστήματα της τράπεζας, θα καθοδηγείς τους πελάτες στη χρήση ηλεκτρονικών υπηρεσιών (internet banking) και θα συνεργάζεσαι με άλλα τμήματα για την επίλυση ζητημάτων. Η θέση απαιτεί δυνατές επικοινωνιακές δεξιότητες, προσαρμοστικότητα και διάθεση για άριστη εξυπηρέτηση.
Καθημερινές αρμοδιότητες:
- Εξυπηρέτηση υφιστάμενων πελατών μέσω τηλεφώνου, παρέχοντας πληροφορίες και λύσεις
- Καταγραφή πληροφοριών και ενημέρωση των συστημάτων της Τράπεζας
- Καθοδήγηση των πελατών για τη χρήση ηλεκτρονικών υπηρεσιών (internet banking)
- Συνεργασία με άλλα τμήματα για την επίλυση σύνθετων ζητημάτων
- Παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης, χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης