Εκ μέρους του πελάτη μας, μιας δυναμικά αναπτυσσόμενης εταιρείας holding με κύρια δραστηριότητα στον τομέα των ακινήτων στην Ελλάδα και το εξωτερικό, αναζητούμε έναν/μία Administrative Assistant, ώστε να αναλάβει την υποστήριξη της ομάδας και τη διαχείριση λειτουργικών και διοικητικών διαδικασιών σε ένα δυναμικό και απαιτητικό περιβάλλον.
Καθήκοντα Θέσης
- Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων και επικοινωνίας με εσωτερικούς και εξωτερικούς συνεργάτες.
- Οργάνωση προγραμμάτων, ραντεβού και ταξιδιών για την ομάδα.
- Διαχείριση φυσικού και ψηφιακού αρχείου της εταιρείας, με σωστή καταχώριση και ταξινόμηση όλων των εγγράφων.
- Διατήρηση ενός οργανωμένου και λειτουργικού περιβάλλοντος γραφείου, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης γραφικής ύλης, εξοπλισμού και εξωτερικών προμηθευτών.
- Παροχή έκτακτης/εποχιακής υποστήριξης (ad-hoc tasks) στο προσωπικό, ανάλογα με τις ανάγκες.
- Εκτέλεση εξωτερικών εργασιών για λογαριασμό της εταιρείας (π.χ. παραλαβές/παραδόσεις εγγράφων, τράπεζες, δημόσιες υπηρεσίες κ.λπ.).