Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
31/07/2025

Εισερχόμενες Κλήσεις & Email για Πλατφόρμα Ταχυμεταφορών (Άμεση Κάλυψη)

Τηλεφωνικές Υπηρεσίες

Πόλη ΠΕΙΡΑΙΑΣ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση | Μερική απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ

Περιγραφή

Στοιχεία Θέσης:

Εταιρεία: ICAP Contact Center

Τοποθεσία: Πειραιάς, Αθήνα (Εύκολη πρόσβαση με ΜΜΜ)

Τύπος Απασχόλησης: Πλήρης ή μερική απασχόληση

Ωράριο: Κυλιόμενο 8ωρο  (Δευτέρα – Παρασκευή 08:00-20:00 Σάββατο 10:00-18:00)

Μορφή Κλήσεων: Μόνο εισερχόμενες

Κλάδος: Εξυπηρέτηση πελατών (ταχυμεταφορές)

Ως Εκπρόσωπος Εξυπηρέτησης Πελατών, θα είσαι υπεύθυνος για:

  • Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων από πελάτες που χρειάζονται πληροφορίες ή βοήθεια σχετικά με τις υπηρεσίες ταχυμεταφορών
  • Καταγραφή και επίλυση αιτημάτων μέσω εταιρικού συστήματος
  • Καθοδήγηση πελατών σχετικά με παραδόσεις, προβλήματα αποστολών ή αλλαγές στις παραγγελίες
  • Συνεργασία με άλλα τμήματα για την ταχύτερη εξυπηρέτηση των πελατών

Απαραίτητα Προσόντα

  • Καλή επικοινωνία και άνεση στην εξυπηρέτηση πελατών
  • Βασικές γνώσεις Η/Υ (π.χ., πληκτρολόγηση, χρήση email, CRM συστήματα)
  • Υπομονή και προσαρμοστικότητα σε ένα δυναμικό περιβάλλον
  • Εμπειρία σε τηλεφωνική εξυπηρέτηση (θεωρείται πλεονέκτημα αλλά δεν είναι απαραίτητη)
  • Καλή χρήση της ελληνικής γλώσσας και ευχέρεια στην ομιλία
  • Διαθεσιμότητα για κυλιόμενο ωράριο

Παροχές

  • Σταθερός μηνιαίος μισθός (αναλόγως ωραρίου)
  • Ασφαλιστική κάλυψη και νόμιμες αποδοχές
  • Εκπαίδευση πάνω στις διαδικασίες και τα συστήματα
  • Ευκαιρίες εξέλιξης στον χώρο της εξυπηρέτησης πελατών και του contact center

Ενδιαφέρεσαι;

Στείλε το βιογραφικό σου!

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.