Ο Όμιλος Φάις δραστηριοποιείται στον
τομέα λιανικής/χονδρικής πώλησης αθλητικών ρούχων, ένδυσης, υποδημάτων και
αξεσουάρ για περισσότερα από 45 χρόνια, κυριαρχώντας στην ελληνική αγορά και
επεκτείνοντας τις δραστηριότητές της διεθνώς.
Ο Όμιλος καλύπτει όλα τα κανάλια
διανομής, εστιάζοντας σε ισχυρές συνεργασίες με βασικούς χονδρέμπορους και
μακροχρόνιες σχέσεις, φέρνοντας ισχυρές και καινοτόμες μάρκες στους
καταναλωτές. Στον τομέα της λιανικής, ο Όμιλος λειτουργεί αυτόνομα καταστήματα-ναυαρχίδες
αλλά και corner shops σε όλα τα μεγάλα
πολυκαταστήματα, outlets και
ηλεκτρονικά καταστήματα στην Ελλάδα, την Κύπρο, τη Βουλγαρία, τη Ρουμανία και
πιο πρόσφατα στην Τσεχία και τη Σλοβακία.
Στα πλαίσια της συνεχούς ανάπτυξης ο Όμιλος Εταιριών FAIS αναζητάει:
E Commerce Customer Service Agent - KIKO MILANO
Σύντομη Περιγραφή:
- Την παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης
πελατών σύμφωνα με τα πρότυπα της Kiko Milano.
Αρμοδιότητες:
- Ανταπόκριση σε
ερωτήματα πελατών μέσω τηλεφώνου, email και κοινωνικά δίκτυα με άμεσο και επαγγελματικό τρόπο.
- Καταγραφή των
επικοινωνιών με πελάτες στη βάση δεδομένων.
- Να πρεσβεύει
την εταιρία Kiko Milano με θετικό τρόπο.
- Να συμβάλλει
στην βελτίωση της εμπειρίας που λαμβάνουν οι πελάτες με το να προσφέρει
πληροφορίες και προτάσεις στην διεύθυνση της εταιρίας.
- Εργασία σε
κυλιόμενο ωράριο δύο βαρδιών (09:00-17:00 / 13:00-2:00)